Dansken

Jag hade en jättehärlig kväll igår.
Pratade på...
Kvällens räddare : Sara Eugen, tyvärr måste jag ge ut namnet på denna räddare. Du förstår säkert varför ;P Kvällens räddare, helt klart.

Kvällens idiot : Nämner inte namnet på. Som tur var så slapp du tjäna 15 kronor hoppas jag, har inte pratat med den inblandade.. men jag får väl hoppas innerligt.

Idag var jag och min syster i Linköping för att käka lunch tillsammans, kebab baren, och jag är fortfarande mätt. Helt otroligt.
Och där träffar vi.. inte minst..
DANSKEN :O
Jo, såhär ligger det till..
När jag gick i ettan fick vi en ny klasskamrat.. från Danmark..
Alla tjejer var ju kära i honom, tillochmed jag.. Men jag var den lyckligt lottade tjejen som frågade först.
men det varade bara i ett dygn. (för att jag hade sagt det till min kompis att jag hade fått honom.. haha, urlöjligt)
Och i tvåan så ville han ha en tjej som han var jättedesperat i .. haha.
Och sen försvann han bara.. lite konstigt.. alla sa att han hade flyttat tillbaka till Danmark.
Och när vi gick där i stan så möter jag en kille som är så förvånansvärt lik dansken.
Jag gör inget såklart.. tänker inte på det mer..
Och jag träffar på honom en gång till.. det ÄR han, det VAR han.. killen som hade flytt till danmark för 7 jävla år sedan.
Jag fick, ordspya.. rent ut.. jag bara började prata med syrran om att det verkligen var han och hans fula kompis..
han gick där med sin tjej.. och glodde på mig.. haha.. han var nog minst lika förvånad som jag..

Världen är liten ibland. men jag undrar verkligen om han drog till danmark eller om han bara åkte till närmaste stad..
Väldigt märkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0