Helgen i Nässjö

Jag har så ooont.
Helgen har vi, nästan hela klassen spenderat i Nässjö. Och under hela lördagen var vi i boda borg och jag har sååå ont. Vi ville inte ge upp den mest fysiska banan på hela stället, och jag fick sån träningsverk.

Idag har jag bara försökt beta av skolarbeten som måste vara klart. Jag har verkligen försökt men jag har inte kommit så långt, ska göra ett nytt försök på den viktigaste uppgiften snart.

Det är så kort tid kvar i skolan, och man blir så stressad över att de viktigaste uppgifterna måste vara klara snart.
Jag är helt slut i kroppen nu, och ingen att hålla om. Min kille har praktik i åtta veckor och jag jobbar varannan helg, inte lätt.
Imorgon hoppas jag i alla fall att jag blir klar med det smycke jag gör i skolan så att jag kan fortsätta med nästa.

Oh, hur ska övningskörningen gå imorgon då, tro? Vi behöver inte gå på sista lektionen så då ska jag nog hem direkt för att kolla igenom körkortsboken, för jag MÅSTE lära mig.

Nä, som sagt.. back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0