miss darker

Ja, jag sa att jag inte skulle skriva här på ett tag, men jag kan faktiskt inte låta bli.
Jag har försökt komma igång med skolarbetet, men det är svårt när man har massor annat att göra.
I lördags sa jag till min kära pojkvän att han inte fick veta när jag skulle klippa eller färga håret.
Det innebär också att jag inte kan visa det på facebook till andra och det gör mig lite frustrerad.
Självklart kan jag visa det för familjen och de kan uttrycka sina åsikter men jag vet faktiskt inte om jag nöjer mig med det. Jag, som aldrig har färgat håret tidigare har nu både helfärgat mörkare och lagt in ljusare slingor och jag vet inte om jag är nöjd. Det såg helt okej ut tills hon la i slingorna och jag funderade på om jag bara skulle lägga i slingor och allt gick så fort, jag hade inte tid att diskutera det med frisören och det gör mig lite fundersam..

Jag har gått till samma frisör år ut och år in och jag vill verkligen inte byta. Men nu är mina känslor lite kluvna. Mamma betalar nu 800 kr för någonting som jag inte vet om jag är nöjd med. Jag funderade ju på att bara slinga mörkare och ljusare slingor medans frisören gick på helfärg direkt.
Ush, jag vill inte tänka på det längre, blir bara deprimerad över tanken.

Återkommer med ett besked senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0