Ullared och Linköping

Vi kom hem vid åtta igårkväll, jag var inte helt slut. Men jag pratade med min kära pojkvän om mina nya inköp och lite annat. Så jag hann inte skriva.
Vi åkte vid fem på morgonen och kom dit efter fyra timmar, jag hade verkligen inte planerat att köpa så mycket som jag gjorde och det kändes inte så roligt när jag kom hem.. jag hade ju planerat att spara JÄTTEMYCKET och jag gick över min planerade budget med 1000 kr. Fast å andra sidan så fick jag 1000 kr från släkten i födelsedagspresent, så jätteilla var det ju inte.
Jag investerade i färgbehållande shampo och en ny hårtork, och MASSOR annat såklart. När jag tänker efter nu så är jag ändå ganska nöjd med mina köp, jag fick ganska mycket för det och jag kommer ändå jobba tillbaka det jag har förlorat.

Och idag hade jag tänkt göra skolarbete, eller först var faktiskt tanken att jag skulle ta det lugnt. Men jag kände att, ju fortare jag blir klar desto bättre. Men det sket sig lite, för mamma var så klantig att hon ramlade i trappen och vi fick åka in till linköping. Jag hade inte behövt följa med, men jag tänkte att det var bäst så för att ibland kan man ju få sitta på akuten skitlänge, och det hade inte varit så roligt för syrran att sitta där själv.
Vi kom tillbaka efter tre timmar bara, och foten som mamma hade skadat var bara stukad.

Nu ska jag försöka bli av med lite av skolarbetet och det onda i min hals som inte vill ge med sig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0