Tomt

Det är så tomt just nu, jag vet inte vad jag ska göra. 
Jag borde städa lägenheten lite, planera min utflytt men det står still. Min damsugare har ingen påse och jag vet inte vart jag ska köpa någon. Jag är väl lite för lat antar jag. 

Det har varit så mycket nu, och det är inte slut än. På mina två händer kan jag räkna de dagar som är kvar tills min uppkörning och uppskrivning och jag är så sjukt nervös. Jag tvivlar helt enkelt på min egen förmåga just nu, för körlektionen igår gick inget vidare och jag har inte mer tid att övningsköra förutom EN lektion. 

Jag är inte heller klar med teorin som jag så skulle behövt ha avklarad nu. Jag ska dit efter lunch och klara mig igenom repetitionerna, det MÅSTE sitta. 

Studenten är avklarad, också resan till bulgarien. Jag har hunnit med mycket, det är därför jag inte hunnit med något inlägg. Jag har också varit på linkin park - konserten och det var underbart :D

Ingen är kvar i mjölby, nästan alla har flyttat ut. Det är bara jag som är kvar här, det är nog därför det känns lite tomt också. Det är mycket som snurrar i huvudet just nu, men snart är det dags att börja fokusera igen.
Jag SKA klara körkortet, det är bara att bestämma sig mentalt. Det SKA sitta, det SKA bli mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0