Bakisdag och LP skivor

Igår blev det, som fler andra gånger. Och jag känner inte för att gå in på detaljer, men det var inte världens bästa dag kan jag inte påstå. Jag längtar till sommarlovet och studenten nu.

Jag kanske blir av med mina LP skivor som har legat här och samlat damm, någon fotosnubbe från Lkpg ville komma och kolla på dem - IDAG.
Kanske inte är så lämpligt idag just, när mitt badrum ser ut som skit och mitt hår har färgat halva lägenheten svart.
Jag hade ju svart hårspray igår, och det fastnar ÖVERALLT. Jag är svart på hela ryggen, så jag tror jag måste duscha en gång till.

Det var ändå ingen som brydde sig om hur man såg ut eller vad man var på maskeraden. Det var trevligt till en början, men jag orkade inte stanna längre så vi gick hem.

Dags att fixa en bättre frukost och städa lite här tror jag, kan ju inte se ut som skit när man får besök och ska försöka sälja en bunt med LP skivor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0