Muffins nummer två slinker ner

Försöker mig på ett skolarbete som jag håller på att gå i taket på..
Det är analyseringar hit och dit, och jag känner snart att jag överanalyserar hela skiten.

Och när jag håller på med skolarbeten, och upptäcker att jag blir godissugen så blir jag även sugen på att baka.
Muffins gjorde jag hur mycket som helst förut, oftast för att fly från skolarbetna istället för att sätta mig ner, fokusera och få något gjort.
Jag känner inte att jag har fått något gjort idag heller, och troligtvis får jag inte det på resten av timmarna innan det är dags att lägga sig.

Det är så typiskt mig, jag är inne på min andra muffins och min hjärna börjar redan gå på trögvarv. Dags att ändra tillbaka till mina bra matvanor igen (efter förkylningen, jag lovar).

Ska kolla igenom arbetet igen, sen ska jag nog fan lämna in det.. och jag riskerar ju inte att få ett IG efter den ansträngningen jag har gjort. Men om jag bara får ett G blir jag nog också lite besviken.
Och GUD så skönt det skulle sitta med en överraskning - sara, det här var jättebra.. du får ett MVG på den här uppgiften.

In my dreams, huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0