3 banankartonger rikare

Igår bestämde jag mig för att kolla med hemköps personal om det fanns några banankartonger till mig :D
Jag fick nog det bästa svaret någonsinn;
"Tyvärr så tror jag inte att det finns några nu, men om det finns några på lastkajen så är det bara att komma och hämta".
Så idag, när jag försökte stressa mig till bussen för att hinna med en tidigare (men misslyckades), upptäckte jag två kartonger som jag senare gick för att hämta. Så nu är jag tre kartonger rikare, för jag hittade en till.
Även om jag misslyckades med att hinna med den tidiga bussen så fick jag tre förvaringskartonger som jag ska ta och fylla upp i helgen.
Ikväll blir det personalfest men först ska jag iväg och fota smycken i Boxholm, jag hoppas det går bra :D
jag fick även ganska mycket gjort i verkstaden, jag fick nämligen rodiera en silverring vilket var awesome.

Nu äger jag en perfekt passande enkaratsring som är rodierad, nu måste jag se till att inte missa bussen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0