Dålig update

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera, och eftersom ingen läser ändå så känns det kanske meningslöst att skriva. Inte alls, det kan vara kul att gå tillbaka och läsa ibland :)

Det har hänt ganska mycket sen sisst. Vi var ju på fest och utekväll i Linköping vilket var väldigt trevligt och vi gick hem vid två.
I helgen var jag i Boxholm hos min pojkvän och vi gjorde inte särskillt mycket.
Igår var det bara verkstadstid och våran sista lektion (kultur och stilhistoria) var inställd för våran lärare är sjuksrkiven. Igårkväll satt vi ute och grillade och vi hade skitkul, ikväll ville resten som missat grillningen igår grilla igen :D
Tyvärr så var jag inte så sugen på grillat idag så jag har redan ätit. Det är så sjukt fint väder idag och jag känner verkligen inte för att göra något skolarbete, men det måste göras. Lite varje dag, annars kommer jag ingenstands. Idag fick vi betyg i Historia och där var det självklart glada besked.
Jag vill bara bli klar med allt, det är inte mycket kvar, nu har jag listat allt som är kvar och det får plats på 5 punkter varav en är utöver skolan och en blir jag av med på fredag.

Sunny Beach behövs, jag vill bara bli klar med allt och njuta just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0