helt fel skor

Idag valde jag helt fel skor. Jag var så sugen på att testa mina avslutningsskor som jag hade i nian, men det resulterade i sex blåsor/ skoskav, vilket var jävligt onödigt.
Jag hade verkstadstid, projetksnack med min handledare och dagen slutade med betygsprat med försäljning och serviceläraren. Inget dåligt betyg där inte, vilket var ganska väntat :P

Kväll blir det fest, en tjej i klassen fyller på söndag så vi ska ut i Linköping en sväng :).
Jag hoppas att fötterna blir bättre tills dess, med tanke på att jag fick gå barfota hela vägen hem.
Nu måste jag kolla igenom allt jag ska kolla igenom (logiskt), sen blir det käkfix och så måste jag göra något åt de värsta blåsorna så jag inte får lida hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0