lost and found

För säkert två timmar sen började jag tänka på att jag har halkkörningenn imorgon, och kom på att jag skulle ge tillbaka den gamla förlovningsring som jag har fixat åt min körlärare.
Men jag hittade den inte, den var totalt väck. Jag kollade alla väskor, alla fickor, alla utrymmen. På något sätt hade jag slarvat bort den, och jag började få lite smått panik över morgondagen.
Hur kan man förklara en sån sak? "Eeeh.. fasen, jag glömde den" "Jag tror den är i skolan, glömde kolla igår" eller.. "jag hittar den inte just nu, men jag tappar aldrig bort saker så jag hittar den nog"
Jag började faktiskt gå igenom alla möjliga scenarion, utan något bra resultat.
När jag skulle kolla jackfickorna en sista gång så tänkte jag.. "Jag kanske har lagt den på hatthyllan" och DÄR, DÄR låg den. Så underbart att jag hittade den, nu slipper jag försöka hitta en ursäkt till min körlärare imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0