Lyckad lax

Godkväll, ja. Det blev så snabbt kväll, känns som om det var precis nyss jag kom innanför dörren och plockade undan reklamen som ramlat ner hos mig.
Jag har inte ens hunnit kolla på de skoluppgifter jag vill ha klart tills nästa vecka.
Idag fick vi en uppgift till, eller två rättare sagt. Jag SKA göra klart en ikväll, men då blir det inte mycket tid över till annat.
Det är sjukt hur tiden rinner iväg, vi har 25 dagar tills betygen sätts, 26 dagar kvar till Bulgarienresan.
INSANE!

Jag måste få tag på min svenskalärare som är handledare för mitt projektarbete, annars blir jag galen. Jag vet inte vad jag ska skriva längre, jag behöver feedback och motivation. Så fort jag öppnar dokumentet så tröttnar jag och ORKAR INTE LÄSA IGENOM HELA ! Så trött är jag..
Inte nog med det så har vi tusentals uppgifter i företagsekonomi som är samma sak med.

Dags att sätta igång, får försöka ha företagsekonomilagarna i bakhuvudet. Imorgon är det prov :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0