STOPP!

Klockan bara tickar iväg, hur ska jag hinna allt?
Dagen började med stadskörning tillsammans med en (ursäkta) nästintill inkompetent människa. Hur kan man få för sig att svänga rakt ut framför en buss, nästan framför en bil bara för att "det fanns en buss bakom?". Jag skulle ärligt talat inte vilja möta den människan i trafiken när den tar körkort, men man får väl hoppas på en förbättring.
För mig gick det i alla fall bra, och jag lärde mig nog mer av min samåkares fel och misstag än mina, haha.
Efter stadskörningen var det skola som vanligt, en lektion blev inställd och vi käkade tårta istället för att min klasskamrat vunnit i SM för bästa hantvert, grattis ! :D

Nu försöker jag som vanligt beta av skolarbeten trots att min hjärna är helt full med information av dagens intryck och händelser. Men jag ska försöka bli klar med projektarbetet, materialkunskapen, kultur och stilhistorian, smyckesteckningen och plugga på samhällen som jag trodde jag var klar med. Allt det ska jag försöka få klart under helgen, så jag är inte sysslolös.

Jag fick ett betyg till klart för mig idag och det är bara två veckor kvar tills betygen sätts, det är inte mycket kvar nu. Det är det allra sista och jag ska kämpa tills det är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0