Ingen betalning so far

Man känner sig lite lurad när man fortfarande inte fått pengar från den där LP skiv-köparen.
Antingen har han gått upp i rök eller så har han bara inte fått mitt mejl. Jag ska skicka ett sen :)

Den här dagen har varit längre än andra- skolmässigt sätt.
Vi slutade egentligen vid tre, men hade ett möte med rektorn angående massa saker (bland annat handledare till projektarbetet). Och nu är jag uppriktigt sagt helt slut i huvudet, för att sitta och lyssna på en rektor i nästan tre timmar är påfrestande.
Och just nu kan jag inte säga om vi kom fram till något riktigt bra beslut, vi fick inget konkret svar på det. Men på måndag ska vi gå till honom igen och kolla om han har fixat en handledare till oss (som faktiskt var det största problemet).
Klockan tickar iväg så snabbt när man har varit i skolan så länge. Vi köpte mat på ICA för att klara oss hela kvällen, och hade vi inte gjort det så hade i alla fall inte jag klarat mig.

Dags att kolla igenom provet/förhöret tills imorgon innan ögonlocken trillar ner. Påfrestande dag som jag hoppas kommer löna sig i slutändan, man kan ju alltid hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0