Im back!

Nu är jag tillbaka från en skön bilsemester med familjen.

från rastlös till slutkörd.
Det är faktiskt ganska jobbigt att vara uppspelt.
Vi åkte till landskrona, sov där på ett vandrarhem.

Åkte till Malmö, vidare till Danmark ( över öresundsbron )
Det var ganska kul i danmark, men vi var inte där så länge ( bara över en dag )
någon hade glömt spänna fast sin last på sitt släp (så allt som fanns på släpet, lyffte och lämnade släpet)
Vi åt på McDonalds där, på ett varuhus som hette fisketorvet. Det tog ett tag att beställa, för kassörskan fattade inte vad gurka var på engelska (när jag sa det, för brorsan ville ha en naturell cheeseburgare..) Så det var lite roligt.
Deras kolsyremaskin funka inte, så det fick bli milkshake till alla utom mamma och syrran.
Och så snodde vi med oss ett extra överlämnat glas. (det var ingen som ville ha det så, vaffan ? :P)
Vi åkte förbi ströget och Fields (nordens största varuhus)
Sen åkte vi upp till helsingör för att åka båten över till helsingborg som tog 20 minuter.
Sen köpte vi lite saker på båten, godis osv.. :P
När vi väl kom till Sverige igen så letade vi efter ett vandrarhem igen.
Det blev i Åsa, gullig liten ort. Men jag måste säga att vandrarhemmet var inget vidare..

Dagen därpå åkte vi till ullared och gekås.
Jag hittade inte så mycket mer än några linnen, en väska... och massa filmer.. och en vattenkokare tills jag flyttar.. det är inte långt kvar och det börjar kännas lite konstigt.. att lämna det här i alla fall.
när vi var påväg ut fick vi ett erbjudande om mobiler.. mobilförsäljare är så PUCKADE..
eller..
5 mobiler.. 375 kr i månaden.
Det kanske är ganska rimligt.
Svart K770i

Och så fick vi massor fishermans friend halstabletter av någon som delade ut..
MUMS.. gott.
vi gick till den dära gubben flera gånger.. OCH så fick vi när vi åkte förbi med bilen :D

Jag hade kul i alla fall..
Det måste ju inte alltid vara en sommar 300 mil hemmifrån.
Det räcker med 30 mil. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0