Börjar dagen med sociala medier

Godmorgon, jag gick upp tidigare än väntat idag.. och därför förtjänar jag lite.. bara LIITE tid framför facebook och bloggen.
Igår försökte jag synka alla bilder jag tagit på projketarbetet med loggen som inte alls stämmer överens.
Jag hade inte skrivit någonting i logg förutom efter allting, så nu kan jag nog trycka ihop tiden och få fram lite mer space så jag kan skriva lite historia om det hela.

Igår var vi i Linköping med våran äldsta katt, hon har magrat ganska mycket och hon är inte riktigt på topp så vi kände att det var dags att kolla upp det.
Men läkaren sa bara att kissen var en "smäcker dam", och att vi inte behövde oroa oss.
Besöket tog kanske tio minuter och allt han gjorde var att känna lite, lyssna på hjärta och lungor (som också var helt okej). Besöket kostade runt 400 kr, för ett resultat som vi hade kunnat försökt oss fram på, något man säkert kunnat googla. 

Jag har för övrigt vant mig vid frisyren och hårfärgen, ganska nice ändå.
Jag har blivit förkyld, hostar och snörvlar. Det är inte OKEJ, jag ska ju fan jobba imrogon, jag ska fan till jobbet oavasett. Har fått någon oerhörd hosta och ska köpa hem lite allergitabletter och hostmedicin.
Ska följa med syster till Kisa och då kan jag ju passa på att ringa till ICA, och kanske prata med chefen där
(hoppas hoppas hoppas). 

Nu blir det dags för lite skolarbete och sen bär det av..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0