Det går bra, för en gångs skull

Jag har faktiskt fått upp lite energi igen och ska organisera skolarbetena nu.

Företagsekonomin kändes helt hopplös veckan innan lovet och nu känner jag faktiskt att jag har grepp om det hela.

Historian har jag faktiskt lämnat in redan, för att min lärare ska kolla på det hela. Men det känns som om jag redan har lagt uppgiften bakom mig och att jag inte kommer behöva göra något mer med den. Jag har även rättat en gammal uppsats som skulle gjorts för längesen, det enda jag har kvar nu är några få instuderingsfrågor.

Samhällen, asså jag fattar inte vad hon vill att vi ska göra med vissa uppgifter. Det är JÄTTESVÅRT att hitta information om man inte lärt sig använda google riktigt :P
FN är snart klart, jag måste bara se på det med andra ögon. Jag tänkte läsa igenom det imorgon.

Materialkunskap hade vi idag, som sagt var ganska hopplöst men jag ska försöka göra en sammanställning och försöka hitta alla papper för snart är det säkert prov på det hela.

Smyckesteckningen tar jag hand om när jag behöver en paus och lung stund. Troligtvis imorgon förmiddag.

Och så självklart hela projektarbetet som jag faktiskt ska ta itu med den här helgen, men INTE ikväll.

Jag ska göra en ordentlig planering och se till att det blir något gjort de närmaste veckorna för det är inte långt kvar. Snart kan jag sitta ute med glass och bara njuta över att det faktiskt inte alls är långt kvar.
Nu ska jag sätta igång med min mat, göra makaroner och värma korvstroganoff. Lätt ska det vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0