Haha, SARA DÅ!

Idag blev det dags för hemfärd tidigare än tänkt, för de behövde folk på jobbet redan vid tolv. Så jag fick snabb-packa och då händer det ju alltid att jag glömmer något.
Och idag hände det igen, när vi väl skulle betala de varor jag behövde från citygross så kom jag på det. VART FAAN ÄR MIN MOBIL?!
Jag hade alltså lyckats åka ifrån min MOBIL i rimforsa, ett sånt jävla klantarsel jag är..
Och eftersom jag inte hunnit berätta för min pojkvänn att jag skulle börja tidigare (eftersom att han skulle hämta mig) så fick jag ringa hem till honom. Jag hade sån TUR när jag ringde, för hans mamma har bytt hemnummer och som tur var hade jag numret i huvudet och kunde ringa och berätta hur det var.

När jag kommer hem och ska packa upp så får jag en ordentlig flashback. JAG SER MOBILEN!
Jag vet att den ligger i min morgonrock, men vart har jag lagt den? vart är den?!
mitt bland alla upppackade grejer letar jag efter morgonrocken som jag lagt undan för att få tag på min kasse.
Jag hittar den till slut och DÄR, i fickan på min morgonrock ligger den. Jag blir så glad att jag direkt ringer till min pojkvänn och berättar läget och vi bestämmer att vi ska ta samma tåg, han från Linköping och jag från Mjölby.

Jag ringer även mamma och pappa i mitt lyckorus och berättar att jag faktiskt inte glömde något den här gången, förutom mitt schampo som jag helst inte vill att någon ska ta slut på.
Fy fan vilken dag, jag har jobbat fyra timmar och oroat mig över hur jag skulle lösa mitt problem eftersom jag inte har någon klocka förutom på mobilen och tvn.

Nu sitter jag lugnt och avslappnat framför datorn med mobilen vid min sida.
Idag är det två år med min Robin, Jag älskar dig <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0