Jaaaråå!

Det har varit en annorlunda dag idag, med bara annorlunda redovisningar om konstiga konstnärer :P

Det började med samhäll, som var allmänt tråkig. Sen blev det fika och vi började med resdovisningar på kultur och stilhistoria. Jag, som inte tänkte på att de skulle anteckna under redovisningen, fick sitta och stoppa VAJRE bild för att de skulle hinna med att läsa. Det förstörde hela stämmningen med låten och allt.. så jag är faktiskt ganska missnöjd. En så enkel grej att fixa :/

Men körlektionen gick mycket bättre den här gången, och min körlärare är riktigt duktig på att förklara. Jag kom på mig själv flera gånger med att fnittra nervöst VARJE gång jag gjorde fel, så jävla löjligt.
Tänk om jag gör det när jag kör upp.. hihi, där gjorde jag fel.. hihi, ops.. där också.. det funkar ju inte heller !

Men jag är på god väg, bara vägmärkena och reglerna som ska sitta i ryggmärgen, annars blir det knas. Idag beställde jag tid för riskettan, och jag tror jag ska ligga lite lågt med hur långt jag kommit med körningen för klassen nu. Eftersom att jag nästan aldrig är borta så kommer de ändå märka när jag skriver eller kör upp, och helst så vill man vara tyst om det för annars så blir man så besviken.

Nu, back to work, även om det känns som om jag inte har något skolarbete kvar (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0