Jag ska ALDRIG mer köra på en MÅNDAG

Jag kan bara inte köra på måndagar, det går alltid piss och jag tänker alltid " det blir bättre på ondag" och det gör det alldig, MYCKET bättre. Så fr.o.m. nu så ska jag inte köra mer på måndagar, uppkörningen ska ske på en ONSDAG, thats it.
Idag var det även en ny bil, men jag ska öva så mycket jag bara kan på lovet.

På lovet ska jag även jobba, det blir 2000 extra utöver min ordinarie lön. SÅ GÖTT.
Påtal om jobb..
Idag ringde jag även till ICA, där chefen sa att det såg ut att finnas goda chanser till sommarjobb. SÅ JÄVLA HÄRLIGT. Men det var inte klart än, jag lämnade mina referenser och så skulle han ringa nästa vecka.

Om inte han har ringt innan onsdag nästa vecka så ska fasen jag ringa, och kanske vill han mötas och då kommer jag se så jävla fabulous ut. På Tisdag blir det klipp och färgning hos frisören hemma :D

nu ska jag försöka lära mig skrivreglerna i svenska, för imorgon är det 5 timmars NP i svenska B.

Håll tummarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0