NP, SOL OCH GLASS

Det har varit en koncentrerad klass i sal F218, och en mindre koncentreread klass i salen brevid. Som tur var så tystnade dem under själva provet, annars hade jag avlidit.
Jag tror det gick hyfsat, men man vet ju aldrig, när man väl sitter där så är man i sin egen lilla bubbla och man vet inte riktigt vad man skriver till slut.
Jag åt massor godis och säkert tre dextrosol, utöver det så har jag ätit mat OCH glass.

Vi var på studiebesök efter nationella, på ett företag som tillverkar smaker till glass. Så självklart fick vi smaka en glass, och efter det besöket var jag så "körd" i huvudet att jag somnade en halvtimme när jag kom hem.

Imorgon är det i alla fall lov efter 15.00, då ska jag snabbt till lägenheten, hämta alla saker och sen åker vi tillbaka till rimforsa. Det blir mycket plugg och jag ska försöka bli av med de stora skoluppgifterna på lovet, så jag slipper oroa mig över dem. Efter lovet är det bara 5 veckor tills betygen sätts.. inte lätt.

OCH ! imorgon fyller jag 19, ingen viktig ålder direkt. Mer som en övergångs- väntans ålder. Och för en gångs skull kommer släkten, vet inte hur många och det känns faktiskt som att det kvittar numera.

Nu ska jag äta LAX, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0