Nya krafter, nya tag

Kom hem för inte alls så längesen, idag har vi varit i verkstaden till halv sju. Fan vad tiden springer iväg när man verkligen känner för att få något gjort, och det gick.
Jag har inte alls mycket kvar av det smycke som jag håller på med (fast jag inte har fått formellt "godkännt" av rektorn att börja..) Men det skiter ju jag i såklart :P

Så nu ska jag äta mat, försöka förstå min på EU tills imorgon (lite historia och sånt babbel) och hoppas att det går bra.
Jag tänkte även försöka mig på skolarbetena nu under lovet så jag får det mesta klart, projektarbete och företagsekonomi är det jag är mest orolig över.. och lite samhäll såklart men det ska jag nog klara av.

Nog för mig, nu måste jag verkligen dränka mig i EU- information.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0