Run bitch, run

Jag måste röra på mig mer, jag orkar inte ens jogga 100 meter.. det är PINSAMT att försöka ut och jogga när man ser på de som faktiskt kan.
Jag måste skaffa bättre utrustning om jag ska ut mer, bättre skor kanske, och bättre kläder.
Det var faktiskt skönt att ta en promenad på en timme, det behövdes och jag kan tänka mer klart nu. Jag måste göra klart det sista på kultur och stilhistorian tills imorgon, för då är det redovisning.

Jag ska byta tillbaka till mina bättre vanor igen, jag har blivit hopplös och äcklad av mig själv.
Och jag borde inte få äga socker, kakao eller ägg.. för det blir bara muffins som man vräker i sig sen.. hopplöst.

Dags för lite skolarbete då, innan det är läggdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0