Skolarbete, skolarbete

Jag gick upp vid sju i morse för att komma igång med allt skolarbete. Jag har kommit en bit, men det är mycket som kommer ivägen. Jag såsar förbi all tid istället för att strängt försöka fokusera.
Här blir det inte mycket gjort, det förstår jag också.. men det kanske släpper lite på allt flum som virrar omkring i mitt huvud just nu.

Jag har gjort klart de instuderingsfrågor som jag KAN göra här. Resten ska göras i skolan efter lovet.
Det jag har kvar är;
Historiauppsats om smyckesdesign som också går hand i hand med projektarbetet.
Samhällsuppgifter, tre stycken kvar, sen är jag ju klar med den kursen! måste plugga på om EU.
Företagsekonomi, två stora uppgifter plus ett prov två veckor efter lovet.
Projektarbetet, för fan. Det ska fan vara nästintill klart tills slutet av påsklovet hade jag tänkt (TJENA!).
+ körkortet, jag måste plugga på teorin om det här ska fungera. Och jag måste övningsköra så fort pappa kommer hem.

Övriga saker jag måste se till att få gjort;
hjälpa till att städa bilen, vi ska sälja den och den ska se tiptopp ut !
fixa sommarjobbet - DET SKA BLI MITT !
klippa + färga håret. 1,5 timme borta där.

Nej för fan, nu får jag nästan ångest för att jag sitter här och fördriver tiden istället för att bocka av det som måste bli klart. Jag skriver nog inte mer här förrän nästa vecka, eller veckan efter det. Jag ska fan bli klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0