till boxholm och tillbaka

Nu är jag tillbaka, var det igår.. men jag kände inte (efter ett nio timmarspass på jobbet) att göra något inlägg.

Idag har det varit väldigt fint väder, och är fortfarande. Det har säkert varit 18-20 grader här, jättehärligt.
Men något som inte var lika härligt var min körlektion, det är fan skitsvårt och jag kan inte koncentrera mig på måndagar, det går bara inte !

Så jag hoppas på en bättre körlektion på Onsdag. Nu ska jag försöka göra lite skolarbete, har inte gjort något än sålänge.. men det kommer väl under kvällen att luckras upp lite uppgifter här och var.
Jag ska tvätta idag också, jag ska verkligen klämma in allt på en måndag !

Försökte ringa ICA förut, som jag sökt sommarjobb på. Men chefen hade gått för dagen, och jag får återkomma på Onsdag istället. Ska onsdag bli en lyckodag för mig då? med felfri körning och ett sommarjobb på deltid?

Jag fortsätter hoppas, och tills dess försöker jag bli av med det värsta orosmomentet - skolarbeten som ska vara klara inom 60 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0