Up´s and down´s

Idag har det varit en riktig bergochdalbana i mitt huvud. Igår fick jag kvällsbesök av min kära pojkvän som var helt i extas över att jag fortfarande var i Mjölby och inte åkt hem till lilla Rimforsa.
Min tanke var att jag skulle göra mig av med mina skolarbeten och kanske åka in till Linköping för bara lite övningskörning under helgen. Men nu har planerna ändrats.

I morse försökte jag verkligen gå upp skapligt för att gå ingeom mina skolarbeten som vanligt. Men när man har besök så är det svårt att koncentrera sig och jag fick totalt en halv sida avklarad.
När jag väl hade tänkt att åka hem så somnade vi och missade tåget, jävla SKIT!
Så vi fick laga lite mat och åka en timme senare vilket resulterade i en irriterad Sara.

När jag väl var framme i Linköping så fick jag öva på att köra lite bil, vilket var behövligt.
Så fort jag klev in i en av affärerna så slog mitt sämsta shoppinghumör in; "den vill jag inte ha, den vill jag inte ha, och inte den, den eller den".
Som tur var hade jag tappra familjemedlemmar som var med och gick in i VARJE klädbutik som jag kunde tänka mig i hela IKANO- huset. Det hela slutade däremot med 7 klänningsprovningar UTAN klänning.
Jag kan helt enkelt inte bestämma mig, när vi väl skulle åka till H&M en extra gång efter diverse andra besök så sket jag i det. Jag orkade helte enkelt inte gå in dit igen och köpa en klänning. Så efter det så kändes besöket i Linköping och besöket hem helt jävla värdelöst.

När jag kom hem hade någon använt det shampo som jag köpt i ullared som jag visserligen råkat glömma hemma, men som jag bad om att ingen skulle använda. Tack för det, där försvann lite till av min stubin.

Jag hade iochförsig pengar på busskortet och jag behövde inte lägga ut ett enda öre under hela besöket, men på något sätt kändes det som om min energi försvann någonstands mellan Mjölby och Linköping.
Nu har jag ännu mer att tänka på innan studenten; vanliga skor ska inhandlas snarast, studentklänningen och studentskorna måste också finnas på plats innan jag kan slappna av.

Inte nog med det så har jag fortfarande jävla skitskolarbeten som jag bara inte orkar göra längre.
Idag blev detta ett klagoinlägg och jag lovar, jag ska få tillbaka humöret och jag ber om ursäkt tusen gånger. 
Vissa dagar orkar inte jag heller.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0