Vacker dag

Det är riktigt fint väder ute nu, tolv plussgrader och SOL.
Så jävla härligt, jag fick betyg på min blomring idag också.. jag höll på hela förmiddagen med ytorna, jag blev inte klar i fredags så jag gav ytorna ett försök till..
Och det blev inte G, det blev VG. Det blir man glad över, och inte nog med det så fick jag sjukt bra kommentarer om mitt arbete.
"Vi satt och diskuterade här förut, Rolf och jag. Att om vi skulle startat en guldsmedsbutik så skulle vi anställa dig"
Det spred ett leende på mina läppar i alla fall.
Även om jag haft en riktig svacka i intresset av att bli guldsmed så är det ju alltid kul att höra att de uppskattar mitt arbete och mitt slit.

Nu hoppas jag bara på att körningen går bra, så jag kan fortsätta frammåt i utvecklingen :)

Vacker dag, det enda som saknas är pojkvännens kramar. För det var längesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0