6897 dagar ?!

Fredag, finally tänker ni.
Men jag har inte sån tur att jag får ta helg, än. Imorgon och på söndag har vi en kurs. En gemmologikurs om stenar som bara kan göras på helgen för att de speciella kurslärarna vi har inte har tid annars.
Så imorgon klockan nio ska jag vara i skolan, kul va?

Och nästa helg ska jag jobba, jag har som sagt inte många helger lediga framöver. En vecka 15 men då kanske vi ska till ullared, för syrran ville det nu när hon tagit sitt körkort :)

Jag var bara tvungen att anteckna de 6897 dagarna jag levt (det var nämnligen en gammal klasskompis som lagt till det på facebook och jag var tvungen att kolla upp det :P) www.kalkyleramera.se
Och om ytterligare 97 dagar så har jag tagit studenten - nice :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0