Bio och födelsedagar.

I Lördags tänkte jag och min kompis gå på bio, men eftersom att biografen inte öppnade förrän 14.45 så sket vi i det. Vi åkte till Tornby och kollade.

Där träffade vi Andreas Phil (Han som slog någon med klubban i ansiktet, dock ej avsiktligt.)
och tredje målvakten Christian Englund.
Av dem fick man en plansh med hela LHC laget, MED autografer.
Jag bad om två, min kompis bad om två men gav den ena till mig. Så då hade jag två att ge till mina hockeylälskande syskon, och en att behålla själv.

så, så roligt hade jag. Jag hann knappt med träningen. Jag var tvungen att springa dit för att i alla fall komma i sista minut. Jag kännde mig ganska oansvarslös som sa att jag skulle komma. Men bättre sent än aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0