Dags för solglasögon.

Jag hade tänkt att köpa ett par solglasögon.
Men nu kan jag inte bestämma mig längre, så jag kommer nog köpa fler än ett par tills i sommar.

Billiga alternativ;
h&m - där tänkte jag köpa mig ett par pilotglasögon med spegelglas med färgade bågar (blå eller röda)

fredflare.com - när jag väl hittade hit så kunde jag inte välja alls. Men det finns urläckra solisar här. Flerfärgade bågar, mönstrade bågar. Allt. Här finns också häftiga shutter shades, kanske inte något för dig, men jag tyckte de var urgrymma.


image2                      image3
Häftiga shutter shades, har setts på               Andra häftiga solisar från fredflare.com
Paris Hilton, Kanye West och
Ashleey Simpson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0