TISDAG

Ja, men herreguuud det är ju tisdag.

Jag fick för mig igår att jag skulle sova, men kom på lite senare att jag behövde göra mitt musikarbete om Linkin Park.
Så, jag satte klockan på 6 iaf.
Åååh.. jag orkar verkligen inte.

I helgen blir det födelsedagskalas för hela slanten. Alla ska vara hos oss, för jag fyller år nästa vecka.
Haha, vad roligt.
Något man kan önska sig då ??

shoppingpengar (skulle behöva rensa min garderob, IGEN)
Kamera (Nej nej säger mamma... )
Mobil, för den jag har nu är en sony ericsson och jag som är så van vid nokia har väldiga problem med att skriva sms nuför tiden.

Eller.. jag vet inte. Det blir ju bara tråkigare och tråkigare att fylla år. Visst, det är kul, men jag har tappat sugen för tårta och ljus.

Skola om två timmar då..  (som Stefan Liv sa igår ; Faaan, BAJS!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0