Latmask

Jag har varit väldigt lat idag (den tiden som har varit av idag.)
Jag har sovit fram till halv elva, kanske elva.
Tittat på tv, tills jag insåg att det var dags att äta något.
Och nu sitter jag här. Jag måste göra något vettigt idag, känner jag.

Sola ?
Bada ?
Finns det inte något kul man kan göra förutom att slöa. Jag vet inte om jag orkar att slöa mer.
Man kan inte njuta av sommarlovet när man verkligen inte har något att göra.
Vi ska nog på semester snart, eller en tripp till Danmark. Men det känns inte som något
att se fram emot. Allt verkar så trisst.

Kommentarer
Postat av: Emma, din syrrabyrra!

Vi måste göra något innan jag dör xD

2008-07-07 @ 17:17:17
URL: http://trytoruninhighheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0