SOMMAR

Det är verkligen jättevarmt idag.
ganska dum idé att sitta vid datorn, men jag kunde inte hålla mig borta.
Jag har inte suttit vid datorn på jättelänge.. asså, inte skrivit inlägg osv.

Idag var det torgdag här i Rimforsa, Jihhuu (NOT)
Men det fanns ju munkar, jordgubbar och annat smått och gott.
Kanske ska sälja mina smycken eller något ? Jag får se hur mycket tid jag har..

Undrar vart vi ska i sommar, om vi ska dra till Danmark, chloetta eller vart vi nu ska.
Jag vill till Danmark, Nordens största varuhus finns ju där.
Chloetta, för där finns gott och billigt godis (2:a sortering. förra året blev det kexchoklad. Det var billigare bara för att det var dubbla papper, eller för att pappret inte satt perfekt.)
Och så vill jag till Söderköping, glass.

Nä, nu är det dags att göra lite nytta.
NOT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0