Pinsamt.

Inga namn nämns inte i denna historia pga. privatliv. (jag är altså inte inblandad i historien, och jag har fått lov att berätta denna pinsamma historia)

Tjej 1 : Fan vad det kilar. (Kliar "där nere")
Tjej 2 : ....
Tjej 1: Asså.. jag rakade musen.. altså.. jag brukar ju raka lite, och så blev det så lite kvar så jag tog resten.
Tjej 2: .... (Blickar mot vänster, bland massa hyreshus)
Tjej 1 : (Upptäcker att en äldre dam tittar mot dem) Hej
Dam : Har du skoskav ?
Tjej 1 : Ja..
Dam : aj aj aj då..

Dessa två tjejer trodde verkligen inte att den där damen stod där och tvättade sina stolar.
Och den första tjejen var inte speciellt tyst när hon berättade sin stora hemlighet.
Det var ju tur att hon bar på skorna så att hon kunde visa att hon hade skoskav så att den äldre damen hade något
att prata om..

Pinsamt :)

Kommentarer
Postat av: Emma. emmsebemms.blogg.se

Hahahaha, det var så jäävla kul

2008-06-14 @ 22:14:01
Postat av: Fanny

oops.. :)

2008-06-24 @ 18:39:45
URL: http://baarajaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0