Sista vanliga lektionen

Idag hade vi den sista lektionen (vanliga lektionen, vanliga veckan med lektioner) någonsin i grundskolan.
Det var en historisk dag idag, eller inte.

Jag fick veta mina betyg i No och So, ganska bra..
MVG i alla No ämnen förutom teknik.
VG i alla So ämnen förutom religion, där hade jag MVG.

Svenskan var lite mysko. Det måste jag säga. Jag förstår fortfarande inte varför det är såhär.. :/
det är inte meningen att ni ska förstå, än ;P

härnäst då ??
Torsdag - Internetionell temadag i skolan, inga lektioner bara skittråkigt.
Fredag - Ledigt
HELG
Måndag - Dagsverke (vara hemma, jobba, få ihop 100 kr till det barnhem i kimililli som vi samlar in pengar till.
(Samma sak på kvällen, fast då ska vi göra saker i skolan..) 18.00 - 21.00
Tisdag - Klä ut sig och gå tipspromenad, sedan ska vi ha cykel brännboll (eller vad det var, och hur man nu kör det)
Onsdag - Avslutning, avslutningsfest.
Torsdag - SOVA, SOMMARLOV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0