Skolavslutning

Idag har vi haft våran "underbara" skolavslutning.

Vi fotograferades, åt lunch, gick till kyrkan, och sen var det över.

Jag fick 7 MVG, ett G, resten VG, så jag är ganska nöjd.

Lunchen var helt okej. (inklusive bordskamraterna ;P )
Efterrätten var god, trots att man inte hann äta allt.

Jag hade blåsor, en på varje lilltå och jag hade fruktansvärt ont när vi skulle gå till kyrkan. Men det var bara att bita ihop.
Jag fick två buketter, och en ros av mamma och pappa.

Vi är den årskullen med bäst avgångsbetyg på flera år, that makes me proud. (även om skolan var sämst i hela sverige med sina betyg enligt någon undersökning... för två år sedan.)

Men det är inte över än..

kl. 19.30 har vi middag i folkets hus.. sedan blir det lite party eller något :P
så det ska bli roligt.. Och det är bara att inse tror jag.. att det är dags att säga allt man vill ha sagt nu, även om man inte vågar.. för det är ju sista gången vi ses ikväll.. Är du modig nog ??

Kommentarer
Postat av: leia

åh va härligt!!! har du inga bilder att lägga upp från dagen?



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0