Alergin slår till igen.

Guud, det kliar som fasen i ögonen.
Jag tror jag blir galen.

Igår fick jag goda nyheter, Jag slipper oroa mig för betyget i slöjd. Men nu är jag ännu mer orolig för betyget i Musik, jag hatar musik nu när vi har en lärare som ställer krav som ingen vill gå med på. Om jag hade haft den som vi hade innan så hade det inte varit några problem. Får väl prata med musikläraren imorgon, jobbigt.

Ja, det var typ alla goda nyheter.
Jag har fortfarande inte hittat mitt busskort, får flirta lite med busschauffören lite imorgon då. FY vad jobbigt.
Sen får jag åka med pappa hem, som idag.
Jag måste kunna skaffa ett nytt busskort, men det kostar fan 200 kr, typ, om inte mer !!. För 20 dagar, jag vill inte betala 200 kr för de sissta dagarna som är kvar, jag blir så ARG !!!
Faaan..

Men det verkar inte finnas något annat alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0