Hittat ??

Nu har jag i alla fall försökt hitta det där förbaskade kortet.
Jag har tillockmed mejlat bussfirman som vi åkte med.

Snälla, om det finns någon i stockholm som har hittat mitt kort (ganska otroligt isf.)
Så, kontakta mig via en kommentar eller något. Mitt personnummer och namn står på baksidan.
Sara Johansson, det är allt jag kan säga. Det fungerar ändå bara i Östergötland, eller rättare sagt i Kinda.
Jag har varit omkring på NK, Gallerian, slottet och regeringen. Sprid gärna detta till stockholmare som ni känner.

Nu ska jag sova. Imorgon får jag väl köpa dygnskort eller något, Faaaan att jag skulle tappa bort det där förbaskade kortet.

Kommentarer
Postat av: sister

Skaffa ett nytt.

2008-05-13 @ 12:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0