Klänning.

Det är dags att leta klänning till skolavslutningen.
Vet du någon häftig butik i Linköping ?? kanske något jag inte vet.
Jag vill INTE ha något som någon annan har på skolavslutningen, thats it.
Jag hinner inte göra en, annars skulle jag nog banne mig ha gjort det.
men man tänker ju inte längre än näsan räcker.

Smartast (för att inte få något som någon annan) är att kolla på internet där de har snabba leveranser.
Jag gör var det krävs för att få de jag vill ha. Jag vill inte gå in på ginatricot och ta första bästa, för där köper nästan alla sina kläder (de som bor i det här området i alla fall)
Man borde kolla på internet som sagt var.
Dags att gå ut och internet shopa då då. haha.

Kommentarer
Postat av: leia

tycker att du ska gå in och kika på chicy.se....dom har riktigt fina klänningar som inte kostar mycket....och de levererar snabbt.

lycka till med jakten!

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0