Musik.

Jag hade musik i Fredags. Men jag glömde min låt hemma, och så skulle hon försöka lära mig några "arga" acord på piano, det gick rent ut sagt åt helvete för min hjärna hade flugit sin väg.

Och så Eurovision. Synd, alla hade tippat på Charlotte, men jag tyckte inte att det gick så bra. Om de hade skippat jurryns röster redan i svenska uttagningen så hade Sanna Nielsens "Empty room" vunnit i sverige, och haft större chans i eurovision tror jag.
Det är det där med jurryn. Ska det inte vara folkets beslut som överväger ??
Det är samma som med Carola, visst det kanske gick lite bättre än för Charlotte men egentligen så skulle Måns fått åka, tror jag. Det var folkets röster som övervägde någon annan än Carola i alla fall.
Att vi aldrig lär oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0