Sommarjobb.

Det känns ganska meningslöst att ens försöka få ett sommarjobb nu.
Men jag behöver verkligen ett..

Jag fick MVG på fysikprovet, fan vad glad jag blev. Ett litet lyckorus. Jag trodde verkligen att det skulle gå åt pipsvängen och att jag skulle ligga på gränsen till VG, men det gick skitbra.
Jag var nog den enda i hela klassen som hade över 30 poäng.. hehe jag fick 31.
Vi får se hur det går, om jag har tur så blir det samma betyg i provet som i ämnet..

Musik imorgon, det känns inte lika segt som förut faktiskt. Hoppas att jag får hjälp med acord och sånna saker, för det kan jag absolut ingenting om. Då har jag chansen på MVG där också.

Jaja.. bara att kämpa på de sista 20 dagarna.. den är det sommarlov !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0