Nämen hejsan !

Jag ska sova, snart.
Jag kände, att när jag redan satt här så kunde jag ju likagärna skriva ett inlägg.
Återstående tiden av mitt sommarlov som tog slut för två veckor sen var;
Ölandsresa, som blev omplanerad till ytterligare en resa till ullared och nu kommer jag inte behöva ngt mer på över ett år..
Skänninge blev aldrig av.
Inte heller Ljungsbro, men jag har ju en klasskompis som bor där så om jag verkligen skulle känna för att åka dit så har jag säkert sällskap :D
Jag umgicks med klassen två dagar och en dag innan skolan började, vilket var jättetrevligt.
Vi firade Jonas (en kille i klassen) som fyllde 18. och blev bjudna på den godaste plockmaten jag ätit på ett bra tag, jättetrevligt. och jag fick tillbaka min jacka som jag glömde i deras hus i halmstad när vi var där över midsommar (klantiga mig)
Spökvandringen var en kategori för sig. Haha, vi blev intryckta i en bil, blev bortförda av en snubbe som snackade om varulvar på två ben och neandertalare som ville åt ljuset, vi skulle bli vänner med dem och skapa fred mellan neandertalarna och nutidens foolk. Jag hörde inte så mycket av vad han sa, för jag kunde fan inte sluta skratta. det var så jäävla kul :P
Klart man blev skrämmd också, men det är en lång historia.

Imrogon ska jag försöka hinna göra klart så mycket som möjligt av det jag tog hit (Jag ska sy två kuddar - avklarat , ett fodral till mina fjärrkontroller i lägenheten och försöka göra en väska, vilket jag inte hinner tror jag)
Det är verkligen dags att sova. Försöka gå upp tidigt och göra klart allt.

Jag kanske kommer uppdatera mig oftare sen, när jag väl skaffar internett till lägenheten, om det nu finns någon som helst möjlighet till det.

Vi hörs / Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0