Räkchips och utan körkortet innan sommaren :'(

I morse hade jag sån tur i oturen (igen). Min mobil ville inte ringa efter jag tryckt på snooze och jag vaknade 07.14 av ett sms från en klasskompis (THANK GOD!).
Idag hade vi förhör första lektionen och genomgång av en hemtenta som SÖG, det var ett lättande besked jag fick i alla fall :)

När vi kom till verkstaden så fick jag ett paket med räkchips, det är faktist gott och jag fick nu göra mina EGNA :D
Frammåt tre var det inte längre någon som hade någon lust att jobba och jag gav upp lite faktiskt. Jag är snart klar med min utökade kurs och jag hade äntligen fått klartecken från rektorn att börja (när jag nästan är klar..). När jag väl kom hem var jag tvungen att laga mat, annars hade jag varit skithungrig på min övningskörningslektion som började 17.30.
Den här gången gick det faktiskt förvånansvärt bra måste jag säga och jag är äntligen klar med "backning runt hörn" screw that !
Nästa gång ska vi köra landsvägskörning och imorgon har jag riskettan- utbildning mellan 8-12. Det innebär att jag slutar vid 12, för två lektioner är inställda och allt jag behöver göra i skolan är att äta för det tänker jag INTE göra hemma :D
När jag väl har gjort klart stadskörningen så var det cirka 4 gånger kvar innan min uppkörning vilket innebär att jag INTE hinner ta mitt körkort innan studenten vilket suger ganska rejält.
Den enda chansen till att faktiskt hinna är om jag gör klart EXAKT allt skolarbete om två veckor och hinner ta körkortet innan sunny beach vilket jag tror att jag inte kommer göra.

Så jag får inte mitt körkort förrän efter 10 juni, jag som faktiskt hade hoppats så mycket. Nu är mina räkchips slut och jag ska nog göra nya efter att jag gjort lite på skolarbetet så jag hinner klart någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0