Skolarbeten som börjar ta form

I morse vaknade jag tio i sju, av min tredje snooze som äntligen fungerar igen.
Idag hade jag inte en enda skol-lektion, för jag hade riskettan mellan 8-12 eftersom resten av lektionerna var inställda. Så när jag väl var klar med riskettan så bestämde jag mig för att cyckla upp till skolan och käka, snål / ekonomisk som man är så äter man ju inte hemma när man har chansen till lunch på skolan. Det var ingen superhitt men jag blev mätt i alla fall.

Jag var hemma runt ett och satte igång med skolarbete och jag var riktitgt pepp. Jag känner ändå att jag har fått lite gjort och skolarbetena börjar äntligen ta form.
Jag har en hel del av projektarbetet kvar men vad mer kan man förvänta sig utan teoretisk handledare i mer än ett halvår?
Självklart sitter jag fortfarande och försöker beta av skolarbeten men det går riktigt trögt nu. Jag har precis haft en mediapaus och tänkte avsluta den med ett inlägg.
Det jag har kvar är;
Fortfarande lite på FN uppgiften och Länderna (Rumänien + Tjeckien).
EU vet jag inte om jag ska läsa mer om eller om de la ner den uppgiften idag.
Historiauppsatsen har jag inte fått någon feedback om (vad jag vet).
Projektarbetet, såklart.
Företagsekonomin börjar också ta form men jag har helt missat en uppgift kom jag på nu.. suck.
Provet på Lagar måste jag plugga på..

Ja, om jag bara sätter in lite extra kraft till så kanske jag börjar bli klar med de flesta av uppgifterna nästa vecka vilket känns JÄVLIGT gött ! Projektarbetet får vänta lite för jag behöver först lite feedback från min svenskalärare som nu är handledare för oss. Imrogon kommer kanske inget inlägg, funderar på att åka hem till Rimforsa för att övningsköra istället för att sitta här och tråka. Å andra sidan måste jag plugga och det verkar aldrig gå bra hemma.
BIG JOB TO DO ? GRAB A SNICKERS?! (Ska nog fasen göra en omgång snickers i helgen så kanske jag får allt skolarbete gjort då?) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0