Hur blev klockan halv tio?!

Det här med sommartid känns ju kanske inte så roligt när man beräknat helt fel. Men som tur är så börjar jag inte jobba förrän fem ikväll. Men jag som tänkt gå upp i tid, så jag inte förstör dygnsrytmen. Det blir väldigt knasigt.

Nu ska jag njuta av min frukost - havregrynsgröt. Jag tror ärligt inte att jag kan äta det resten av året för jag har redan tröttnat, jag måste ha någonting KALLT nyttigt. Det blev lite lyxigare till gröten idag - apelsinjuice.

Ska spendera förmiddagen med att fixa med skolarbeten och jobbsökningen, nu börjar jag bli nervös över att ringe med tanke på att de inte har kontaktat mig tidigare. Men BYT inställning, det här kommer gå bra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0