Inget vatten !

Herregud, hur ska det här gå ?
Igår skulle några rör-gubbar fixa någonting med ledningarna så vattnet skulle vara av mellan 9.30-12.00
HÄRLIGT! tänkte jag, det var ju ändå när jag var i skolan. Så inget problem där inte, och vattnet fungerade utmärkt i morse. Men när jag kom hem och skulle tvätta händerna upptäcker jag att vattnet inte fungerar.. någonstans i lägenheten. Hur ska det här gå då ?
Man kanske borde ringa bostadsbolaget, men deras akuttelefon är endast till för om det är någon fara för egendom. Den enda faran nu är att jag inte får min dagliga gröt imorgon bitti, men det kan jag ju klara av :P

Hoppas att det löser sig.. för jag är sugen på te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0