Jag kan inte fatta det - än.

Det blev sent igår/ inatt vid newport. Men det var det värt, för jag hade jättekul.
Det började med mat hos en klasskompis, det blev lite senare än tänkt men det gjorde inte så mycket.
Och så gick vi vidare till newport och pratade mest, träffade några gamla "dackeelever" (skolan vi går på) och vi hade allmänt kul.
Men när man har tagit lite att dricka, så hatar man sms som "jag har en sak jag måste berätta, men vi tar det imorgon"
Och ett sånt sms fick jag. Så jag blev såklart orolig och frågade min pojkvän om det var allvarligt.
Men ett lugnande sms kom tillbaka och jag lugnade ner mig.
Och idag fick jag reda på att han skulle komma och laga mat till mig, underbart :)
När vi skulle äta så skulle han gå ner och hämta något i bilen.

Det var en bunt papper..
Så han börjar med att säga "Jag tänkte ju att vi skulle hitta på något när vi firar två år, så vi ska göra dethär.."
Han tar fram ett papper med Skyview (en liten utsiktsboll som åker längs globenbyggnaden) vilket jag tycker är en ganska häftig grej ändå.
Och så tar han fram ett kuvert "och du fyller ju år snart.."
Jag öppnar och det är.. LINKINPARK biljetter. Helt jävla otroligt, jag har velat se dem live sen jag gick i femman, det har varit en dröm. Jag har gillat dem i omgångar, till och från. Men jag har en stark kärlek till det bandet.

Och nu ska jag få se dem LIVE. Jag bröt ihop, brast i gråt..
Eftersom att våra kompisar också ska med på både skyview och linkin park så är även övernattningen fixad.
Utanför globen vid fem, konserten vid halv åtta.. helt jävla otroligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0