Muntliga skitnationella avklarat

Fy vad jag hatat muntliga prov, framföranden som bara blir skit. Jag var skitnervös när jag skulle gå fram och det slutar med att jag glömmer nästan hälften. Jag hade övat SÅÅ mycket, men om jag bara hade övat lite till så hade det klart gått bättre..
Eller om jag bara kan lära mig att slappna av, vi är ju ändå bara 13 i klassrummet.

Nu är det i alla fall överstökat och jag hoppas grymt mycket på ett VG i svenska B. Om det inte blir ett VG så överväger jag funderingar om det är något fel på min lärare.

Jag pratade om att sociala medier förstör koncentrationen för mig, och så sitter jag här - ironiskt nog.
Jag ska baaara.. och SEN ska jag börja jobba med de skolarbeten som jag har kvar, jag känner att det muntliga provet tog mycket av min engergi och att jag snart kan komma back on track igen.

Prioriteringslistor och planeringar är nog ganska bra, och jag måste ta vara på den sista tiden jag har kvar här nu. Om jag inte gör det så kommer jag inte kunna få de betygen jag söker.
Bara att kämpa på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0