nytt system

godmorgon, jag vaknade faktiskt för nästan en timme sen - helt otroligt.
Lätt att det blir så när man har solen RAKT genom fönstret och man inte (efter tre år) äger några vettiga persienner. Sitter och äter frukost nu, samma gamla vanliga (havregrynsgröt) fast med en lyxig touch den här gången (blåbär och liite socker).

När jag ändå vaknade för en timme sen så funderade jag på om jag skulle tvätta idag istället för imorgon. För ikväll ska jag jobba, och man vet ju aldrig när det kommer en busslast med hockeyfans. Och nu är jag pigg, riktigt pigg. Det kanske är så när man väcks av solljuset.

OH SHIT, påtal om ljus så ska man ju flytta fram klockan, det MÅSTE jag kolla upp om det är natten mellan lördag/söndag eller om det är söndag/måndag. Jag tror det är söndag/måndag..

Jag vill verkligen jobba ikväll, jag har varit ifrån jobbet för länge och så är jag sugen på en saftig burgare :D
Back to work, ska snart ner till tvätten igen och sen tänkte jag (när jag ändå är igång) att jag skulle gå till återvinningsstationen med diverse saker.

Have a great day :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0