Övningskörning nummer 4

Idag blev det övningskörning med en annan lärare, vilket gav så mycket mer.
Han kan berätta på ett helt annat sätt och jag körde inte vid tråkiga BT en ända gång.
Så nu har jag bokat några letkioner med honom framöver, men eftersom att han inte är orginell personbilslärare utan MC- lärare så blir nog de sista körlektionerna med den andra läraren ändå.
Nästa vecka ska jag boka in risk 1-an (för jag vill ha klarat av så mycket som går..)

Men när receptionisten säger " jag tror att du behöver fler lektioner än bara en gång i veckan" blir man lite mindre inombords..
Men chefen sa "Du vet ju inte vad vi har gjort därute" Och det höjde mig lite till, hans komplimanger ger en lite mer styrka faktiskt.

Oj, dags att kolla till de knastrande köttbullarna i köket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0